Криворізька теплоцентраль

тепло у кожному домі
Щодо оформлення актів-претензій споживача за результатами перевірки відповідності якості послуги
30-01-2024

Договірні відносини між виконавцями житлово–комунальних послуг та споживачами врегульовано Законом України «Про житлово-комунальні послуги» та Правилами надання послуги з постачання теплової енергії і типових договорів про надання послуги з постачання теплової енергії, затверджені Постановою від 21.08.2019 № 830 (далі – Правила).

Згідно умов Типового індивідуального договору про надання послуги з постачання теплової енергії, затвердженого Правилами, виконавець послуги зобов’язаний прибути на виклик споживача для перевірки якості надання послуги у строк не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання відповідного повідомлення споживача.

Фактом отримання АТ «Криворізька теплоцентраль» такого повідомлення (звернення) є його реєстрація, з дотриманням положень діючого в Україні законодавства.

Просимо споживачів поставитись із розумінням до завантаженості фахівців Товариства. Технічні фахівці, які здійснюють оформлення актів-претензій споживачів щодо якості послуги майже цілодобово задіяні у проведенні відновлювально-ремонтних робіт на зовнішніх інженерних мережах постачання послуги.

Зі своєї сторони, зважаючи на причини об’єктивного характеру, колектив АТ «Криворізька теплоцентраль» докладає усіх можливих зусиль задля забезпечення споживачів нашого товариства теплом.

329249938_910992776586319_2404767258100703642_n
КОНТАКТИ

Телефони для консультацій: (056)-499-01-77,(067)-566-96-86
Телефон приймальні: (056)-499-01-73,
Факс: (056)-499-01-75
e-mail: kanc@tec.dp.ua pressa@tec.dp.ua

НОМЕРИ ТЕЛЕФОНІВ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ:

ЮРИДИЧНИЙ ВІДДІЛ:

(056)-499-01-76 (367) (056)-499-01-76 (364)

ДОГОВІРНА ГРУПА:

(056)-499-01-76 (359)