Телефони для консультацій: (056)-499-01-77,(067)-566-96-86
Телефон приймальні: (056)-499-01-73,
Факс: (056)-499-01-75
e-mail: kanc@tec.dp.ua pressa@tec.dp.ua
Акціонерне товариство «Криворізька теплоцентраль» надає своїм споживачам категорії «населення» можливість скористатися Особистим кабінетом споживача.
В Особистому кабінеті споживачі АТ «Криворізька теплоцентраль» можуть дізнатися багато корисної інформації. А саме, номер особового рахунку та опалювальну площу власного житла. Зазвичай ці дані потрібні, щоби оформити субсидію та пільги на оплату житлово-комунальних послуг.
Крім того, у розділі «Абонентська книжка» можна дізнатися: поточні нарахування, суму заборгованості, а також чи здійсненний перерахунок оплати за послугу з постачання теплової енергії. Для зручності споживачів в Особистому кабінеті передбачена можливість керувати не одним, а одразу декількома особовими рахунками.
«Безперечною перевагою Особистого кабінету є мінімальна банківська комісія при оплаті послуги з постачання теплової енергії, – говорить начальник відділу по роботі зі споживачами АТ «Криворізька теплоцентраль» Оксана Марусяк. – Ця комісія становить лише 1%. У порівнянні з ТОВ «НОВА-КОМ», через сайт якого споживачі також можуть здійснювати оплату за житлово-комунальні послуги, комісія становить 2,14%».
Вищезазначені переваги Особистого кабінету доступні споживачам АТ «Криворізька теплоцентраль». Для цього необхідно зареєструватися в Особистому кабінеті. Реєстрація здійснюється за номером мобільного телефону або e-mail, також необхідно знати суму останнього платежу та номер особового рахунку, який можна дізнатися, звернувшись до АТ «Криворізька теплоцентраль» за телефоном для консультацій (056) 499-01-77, 067-566-96-86. До того ж, надати згоду на обробку персональних даних.
Наразі Особистим кабінетом вже користується майже 6000 споживачів АТ «Криворізька теплоцентраль».
Телефони для консультацій: (056)-499-01-77,(067)-566-96-86
Телефон приймальні: (056)-499-01-73,
Факс: (056)-499-01-75
e-mail: kanc@tec.dp.ua pressa@tec.dp.ua