Телефони для консультацій: (056)-499-01-77,(067)-566-96-86
Телефон приймальні: (056)-499-01-73,
Факс: (056)-499-01-75
e-mail: kanc@tec.dp.ua pressa@tec.dp.ua
У зв’язку зі складною ситуацією з теплопостачанням у Кривому Розі, спричиненою низкою об’єктивних причин, а також агресією та повномасштабною війною з рф, у АТ «Криворізька теплоцентраль» створено цілодобову гарячу телефонну лінію для координації зусиль із надання допомоги споживачам нашого підприємства щодо теплопостачання, за номером телефону 067-566-96-86.
Цілодобова гаряча телефонна лінія АТ «Криворізька теплоцентраль» – механізм комунікації надавача послуги з постачання теплової енергії зі споживачами, який дозволяє оперативно реагувати на проблемні питання, що порушуються у зверненнях споживачів.
На лінії працює команда АТ «Криворізька теплоцентраль», яка у вечірній та нічний час, а також вихідні дні приймає заявки щодо обмеження постачання або відсутності послуги у житлових приміщеннях.
Консультації щодо інших питань надаються у робочий час з 8.00 до 17.00 з понеділка по четвер та з 8.00 до 15.45 у п’ятницю.
Дзвінки на цілодобову гарячу телефонну лінії АТ «Криворізька теплоцентраль» з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників є платними, згідно тарифів відповідних мобільних операторів.
Телефони для консультацій: (056)-499-01-77,(067)-566-96-86
Телефон приймальні: (056)-499-01-73,
Факс: (056)-499-01-75
e-mail: kanc@tec.dp.ua pressa@tec.dp.ua