Криворізька теплоцентраль

тепло у кожному домі
Споживач потребує сервісу з людським обличчям
24-11-2023

Останнім часом ринок теплоенергетики почав освоювати для себе новий, клієнтоорієнтований підхід. До цього тренду поступово долучається і АТ «Криворізька теплоцентраль».

Група Нафтогаз, до якої наразі входить Криворізька теплоцентраль – один із флагманів такої трансформації клієнтського сервісу. За короткий проміжок часу саме Нафтогаз зміг створити «золотий» стандарт обслуговування споживачів та продовжує активно розвивати сервіс.

Аби перейняти передовий досвід вдосконалення управління сервісом, представники Криворізької теплоцентралі – начальник відділу по роботі зі споживачами Оксана Марусяк та начальник збуту теплової енергії Любов Мітіна взяли участь у тренінгах, організованих Групою Нафтогаз.

«Впродовж декількох занять з відомим коучем Анастасією Владичинською ми набули теоретичних і практичних навичок щодо роботи зі скаргами споживачів, уникнення конфліктних ситуації, правильного інформування щодо стану заборгованості тощо, – говорить Оксана Марусяк. – Наразі перед нами стоїть задача – передати знання нашим колегам, які у Криворізькій теплоцентралі працюють саме зі споживачами. І, звісно, використовуючи ті можливості, які ми на сьогодні маємо, поступово вдосконалювати клієнтський сервіс».

КОНТАКТИ

Телефони для консультацій: (056)-499-01-77,(067)-566-96-86
Телефон приймальні: (056)-499-01-73,
Факс: (056)-499-01-75
e-mail: kanc@tec.dp.ua pressa@tec.dp.ua

НОМЕРИ ТЕЛЕФОНІВ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ:

ЮРИДИЧНИЙ ВІДДІЛ:

(056)-499-01-76 (367) (056)-499-01-76 (364)

ДОГОВІРНА ГРУПА:

(056)-499-01-76 (359)