Телефони для консультацій: (056)-499-01-77,(067)-566-96-86
Телефон приймальні: (056)-499-01-73,
Факс: (056)-499-01-75
e-mail: kanc@tec.dp.ua pressa@tec.dp.ua
Останніми днями відповідь саме на це питання є найбільш затребуваною серед споживачів АТ «Криворізька теплоцентраль». Тож, роз’яснюємо.
Повітряні пробки у системі теплопостачання, складнощі в роботі елеватора, накопичення повітря в системі, проблеми з запірною арматурою, стороннє втручання в систему тощо. Все це найпоширеніші причини того, що у будинку, підключеного до теплопостачання, батареї в оселях мешканців ледь жевріють або зовсім холодні.
Видалення повітряного міхура з системи та налагодження циркулювання теплоносія у загальнобудинковій системі, налагодження роботи елеватора, запірної арматури тощо – це ті роботи, які мають виконувати управляючі компанії, що надають послуги з утримання будинків і споруд, або ж ОСББ/ЖБК. Більш того, перед опалювальним сезоном саме управителі подають до Криворізької теплоцентралі гарантійні листи, в яких зобов’язуються підготувати той чи інший будинок до подачі тепла.
Адже внутрішньобудинкові системи, тобто, мережі, арматура на них, прилади та обладнання, засоби обліку та регулювання споживання житлово-комунальних послуг, які знаходяться в межах будинку або споруди – це відповідальність обслуговуючих компаній, або ж ОСББ/ЖБК.
Ще раз наголошуємо на тому, що Криворізька теплоцентраль обслуговує теплові магістралі до зовнішньої стіни будинку. І всі питання щодо стану та роботи внутрішньобудинкових систем споживачам слід адресувати саме управляючим компаніям, або ж ОСББ/ЖБК.
Телефони для консультацій: (056)-499-01-77,(067)-566-96-86
Телефон приймальні: (056)-499-01-73,
Факс: (056)-499-01-75
e-mail: kanc@tec.dp.ua pressa@tec.dp.ua