Телефони для консультацій: (056)-499-01-77,(067)-566-96-86
Телефон приймальні: (056)-499-01-73,
Факс: (056)-499-01-75
e-mail: kanc@tec.dp.ua pressa@tec.dp.ua
У зв’язку з початком опалювального сезону 2024-2025 років для покращення якості обслуговування АТ «Криворізька теплоцентраль», для більш злагодженого спілкування зі споживачами запроваджено цілодобову гарячу телефонну лінію за номером телефону 067-566-96-86.
Цілодобова гаряча телефонна лінія АТ «Криворізька теплоцентраль» – механізм комунікації надавача послуги з постачання теплової енергії зі споживачами, який дозволяє оперативно реагувати на проблемні питання, які виникають у наших споживачів.
На лінії працює команда АТ «Криворізька теплоцентраль», якій у режимі 24/7 можна залишити інформацію щодо пошкодження на квартальних та магістральних трубопроводах теплопостачання, залишити заявки стосовно обмеження надання або якості послуги з постачання теплової енергії, заявки щодо нарахувань тощо.
Усі звернення, заявки та пропозиції передаються фахівцям за напрямками для оперативного реагування та надання відповідей.
Дякуємо за співпрацю нашим споживачам!
Ви допомагаєте покращити нашу роботу!
Телефони для консультацій: (056)-499-01-77,(067)-566-96-86
Телефон приймальні: (056)-499-01-73,
Факс: (056)-499-01-75
e-mail: kanc@tec.dp.ua pressa@tec.dp.ua